iFixit a finalizat demontarea iPhone 15 Pro Max și a descoperit că, deși dispozitivul are un design mai ușor de reparat, încă se confruntă cu aceleași restricții de asociere a pieselor ca și predecesorii săi1. Deși Apple a făcut iPhone 15 Pro Max mai ușor de reparat din punct de vedere fizic, demontarea iFixit dezvăluie că dispozitivul încă vine cu aceleași constrângeri de asociere a pieselor ca și predecesorii săi1.
Ca și iPhone 14, iFixit a descoperit că seria iPhone 15 are un cadru intermediar redesenat, la care se poate accesa prin îndepărtarea ecranului sau a sticlei din spate2. Cu toate acestea, iFixit menționează că componentele interne ale iPhone 15 Pro și Pro Max se află în spatele ecranului, în loc să fie în spatele sticlei, așa cum este cazul la iPhone 15 și 15 Plus, precum și la seria iPhone 142.
iFixit a testat ce se întâmplă atunci când ia piese originale de la un iPhone 15 Pro Max și le pune în altul. Când a încercat să transfere senzorul lidar între cele două dispozitive, a constatat că „aplicația pentru cameră s-a încărcat inițial și apoi s-a blocat”, adăugând că echipa iFixit a putut „reproduce în mod repetat această comportare”1. Același lucru este valabil și pentru unele dintre celelalte componente ale iPhone 15 Pro, pe care iFixit le prezintă într-un grafic inclus în postarea sa pe blog1. „Din păcate, software-ul este ancora în jurul unui telefon altfel excepțional din punct de vedere al designului”, notează iFixit1. „Dar fără posibilitatea de a schimba componentele, reparabilitatea suferă dramatic”1. iFixit a redus retroactiv scorul de reparabilitate al iPhone 14 pentru cerința de asociere a pieselor Apple săptămâna trecută, scăzându-i ratingul de la șapte din 10 la patru1.